Reisaanbod

Welkom bij het reizigersforum van Veelzijdig Maleisie. Al vele jaren komen reizigers hier met vragen omtrent hun reis naar het prachtige vakantieland. In de rubriek Vraag en Antwoord kun je alle vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Ook kun je hier je reisplan delen, zodat anderen er input op kunnen geven. Mocht er ergens niet helemaal uitkomen, neem dan contact met ons op.

Een nieuw bericht publiceer je gemakkelijk door eerst de rubriek te kieze en vervolgens links bovenin op 'Nieuw onderwerp' te klikken. In het nieuwe scherm schrijf je de tekst en onderaan heb je verder nog de mogelijkheid om foto's aan je bericht toe te voegen (klik op 'Foto toevoegen'). Als je bericht gereed is voor publicatie druk je op 'Versturen'.

Mededeling

Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Familiehotels

Stel hier je vragen wanneer je van plan bent met de kids naar Maleisie te reizen.

Familiehotels

Berichtdoor marieke verhar » Wo 22 Oktober 2014 13:16

Hallo,

Wij zijn van plan om in februari een maand naar Maleisie te gaan. We hebben 2 kinderen van 2 en 4 jaar. We denken aan Kuala Lumpur, Carmeron Highlands, Malakka en Langkawi en eventueel nog Perhentian. We willen overal dus bijna een week blijven. Mijn vraag is wat leuke familiehotels zijn. We hebben voordat we kinderen kregen al meerdere keren door Azie gereisd en vinden sfeervolle guesthouses erg leuk. Nu zie ik op internet veelal grote resort en hotels. Dat is vast heel netjes verzorgd en wellicht best lekker maar we zoeken ook die relaxe aziatische sfeer. Een leuk huisje, vlak aan het strand of met een mooie tuin erbij ofzo. Een zwembad is een pre. En natuurlijk een kamer waar je met 4 mensen kunt slapen. We zijn dus op zoek naar leuke tips!
Alvast bedankt,
Marieke
marieke verhar
Nieuw lid

Re: Familiehotels

Berichtdoor JanW » Vr 24 Oktober 2014 05:02

Ik heb niet echt een goed zicht op de familiehotels, maar je vindt ze zeker en vast! Met onze baby kijken we op booking.com gewoon rond en je kan daar een selectie maken op basis van commentaren van families met kinderen. Dat geeft soms een ander (beter) beeld. Meestal contacteren we daarna het hotel zelf, om te vragen of er bv babybedje is (en vaak geven ze je dan nog wat extra :)

Perhentian islands gaan meer dan waarschijnlijk niet lukken in Februari, dan is het nog steeds regenseizoen aan de oostkust. Vaak is het eiland dan gewoon niet bereikbaar (en de meeste resorts zijn gewoon niet open)

Jan
Ik woon en werk sinds 1 april 2012 in Maleisië!
JanW
Maleisiefiel

Berichtdoor marieke verhar » Vr 24 Oktober 2014 12:58

Bedankt voor jouw reactie. Lek om te lezen. Ik ga eens op booking.com kijken. Soms staat er namelijk wel dat er een tuin bij is maar de meeste foto's gaan over de kamer zelf. Terwijl we in de vakantie niet veel tijd in de kamer willen doorbrengen... Maar ik ga verder op onderzoek
Wat zou een betere tijd zijn om te reizen? Waar woon je in Maleisie? Zijn jullie daar voor een bepaalde tijd of onbepaalde tijd? Ik moet nog even nagaan waar Malaria tabeletten nodig zijn. Hoe vinden jullie het met een baby in Maleisie?
marieke verhar
Nieuw lid

Berichtdoor Ilya » Vr 14 November 2014 15:29

Zoals Jan zegt; je kunt het beste plekjes obv beoordelingen zoeken, en vervolgens contact opnemen om na te gaan of ze een familiekamer hebben. Juist de kleinschalige resortjes hebben meestal huisjes van verschillende formaten.
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Vakantie met kinderen