Reisaanbod

Welkom bij het reizigersforum van Veelzijdig Maleisie. Al vele jaren komen reizigers hier met vragen omtrent hun reis naar het prachtige vakantieland. In de rubriek Vraag en Antwoord kun je alle vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Ook kun je hier je reisplan delen, zodat anderen er input op kunnen geven. Mocht er ergens niet helemaal uitkomen, neem dan contact met ons op.

Een nieuw bericht publiceer je gemakkelijk door eerst de rubriek te kieze en vervolgens links bovenin op 'Nieuw onderwerp' te klikken. In het nieuwe scherm schrijf je de tekst en onderaan heb je verder nog de mogelijkheid om foto's aan je bericht toe te voegen (klik op 'Foto toevoegen'). Als je bericht gereed is voor publicatie druk je op 'Versturen'.

Mededeling

Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Tussenstop tussen Taman Negara en Singapore

Stel hier je vragen wanneer je van plan bent met de kids naar Maleisie te reizen.

Tussenstop tussen Taman Negara en Singapore

Berichtdoor Colombiamama » Vr 28 Februari 2014 23:54

Hallo,

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Azië. Wij gaan familie bezoeken in Singapore. We eindigen ook weer in Singapore. Nu ben ik op zoek naar een tussenstop adres voor 2 nachten tussen Taman Negara en Singapore om de reis in 2-en te hakken.

Het liefst iets op een eilandje of aan de kust omdat we daarvoor dus de jungle, Cameron Highlands en Melaka willen doen.

We hebben kinderen van 9 en 12 jaar oud.

Wie heeft tips? Ik had al iets heel leuks gezien op Sibu Island maar werd afgeschrikt door de reviews ivm zandvlooien?

Alvast enorm bedankt!!

Groeten,
Nathalie
Colombiamama
Nieuw lid

Re: Tussenstop tussen Taman Negara en Singapore

Berichtdoor Colombiamama » Di 04 Maart 2014 12:56

Heeft niemand tips voor ons? :cry:
Colombiamama
Nieuw lid

Berichtdoor Ilya » Wo 05 Maart 2014 14:31

Tja...als je tussen maart en oktober reist; dan zijn de eilanden rond Tioman toch wel de beste keuze. Die eilanden hebben idd wel eens te maken met zandvlooien, maar het hangt af van welk strand etc. Verder heeft volgens mij ook niet iedereen er zomaar last van (ik bv niet).

Ik zou anders op Tioman kijken naar een net wat luxer resort met zwembad...dan kun je tenminste daar lekker badderen, ipv alleen maar op het strand...

Als alternatief kun je ook nog vanaf Taman Negara naar Cherating rijden. Hoewel dit minder 'bounty' is vergeleken Sibu of Tioman, is het best een mooi gebied....met mooie resorts....vanaf Kuantan ben je redelijk snel in Singapore...
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Berichtdoor Colombiamama » Wo 05 Maart 2014 16:27

Dank je. Ik zit nu na te denken over Rawa, ziet er mooi uit (Alang's Rawa). Is wel echt bounty.....

groetjes, Nathalie
Colombiamama
Nieuw lid

Berichtdoor Ilya » Wo 05 Maart 2014 18:15

Ja...is ook erg mooi. Prima plek voor wat mooie dagen op een bountyeiland :)

Laat achteraf maar weten hoe het beviel. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar hoor er altijd mooie dingen over.
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Berichtdoor Colombiamama » Wo 05 Maart 2014 22:22

Als we het echt gaan doen laat ik het daarna weten. Bedankt voor je antwoorden.
Colombiamama
Nieuw lid

Terug naar Vakantie met kinderen