Reisaanbod

Mededeling

Op het forum kun je terecht met al je vragen over het vakantieland Maleisie. Binnen de rubriek Vraag en Antwoord kun je al je vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Status Veelzijdig Maleisië

Veelzijdig Maleisië is de website waar dit forum onderdeel uit maakt. Geef hier tips of feedback.

Status Veelzijdig Maleisië

Berichtdoor Ilya » Vr 03 Februari 2006 11:53

De laatste maanden heb ik veel tijd gestoken in 'ondergrondse' aanpassingen, bezoekers hebben er dus niks van gemerkt.

De komende tijd zal ik weer wat meer energie steken in het bijhouden van de content. Een flink aantal pagina's zijn destijds al in een nieuw jasje gestoken, een aantal ook niet.

Wanneer wij dit jaar wederom naar Maleisie gaan, zal ik de site aanvullen met alle nieuwe informatie. Momenteel komt bijvoorbeeld het prachtige Borneo helemaal niet voor op mijn site. Dit omdat we er simpelweg geen ervaringen mee hebben.

Door slimme inzet van hulpmiddelen is het aantal bezoekers wel gestaag toegenomen, dat is fijn om te zien. Via sponsoring haal ik nu ook een deel van mijn kosten (host, domein en uren) terug.

Mochten jullie verbeteringen hebben, of aanpassingen willen voorstellen, dan zou ik daar erg blij mee zijn.
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Over de website Veelzijdig Maleisië