Reisaanbod

Mededeling

Op het forum kun je terecht met al je vragen over het vakantieland Maleisie. Binnen de rubriek Vraag en Antwoord kun je al je vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Nieuw forum Veelzijdig Maleisie..

Veelzijdig Maleisië is de website waar dit forum onderdeel uit maakt. Geef hier tips of feedback.

Nieuw forum Veelzijdig Maleisie..

Berichtdoor Ilya » Vr 21 Maart 2008 11:55

Wat vinden jullie ervan. Ik ben momenteel nog druk bezig om de stijl van de hoofdwebsite over te nemen naar het forum. Dan is het wat meer herkenbaar. Zelfde geldt later voor het nieuwslog, ook dat moet meer in de hoofdstijl...ik ben vooral happy omdat ik nu eindelijk (weer even) verlost ben van die spambots. Ik moest onderhand dagelijks rotzooi van het forum verwijderen. Dit had niet zo veel gevolgen voor de bezoekers, behalve dat het waarschijnlijk nogal storend is om met die smerige berichten geconfronteerd te worden. Mijn excusses daarvoor. Nu zijn ze er als het goed is vanaf. Die spamberichten hadden overigens tot doel het promoten van die websites onder de zoekmachines.

Nu dus een nieuw forum. Mochten jullie zaken tegenkomen die minder goed werken, dan hoor ik het graag. Binnenkort komen er nog wel weer wat nieuwe (vertrouwde) functies bij..

Groet,

Ilya Houben
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Re: Nieuw forum Veelzijdig Maleisie..

Berichtdoor Stefan » Ma 24 Maart 2008 21:03

Ziet er strak uit mister. Was alleen ff zoeken naar de :wink: smilies

Misschien ook maar in Maleisie gaan wonen en websites maken/onderhouden en hier je brood mee gaan verdienen hahaha

Groet,
Stefan
Gebruikers-avatar
Stefan
Maleisiefiel

Terug naar Over de website Veelzijdig Maleisië