Reisaanbod

Mededeling

Op het forum kun je terecht met al je vragen over het vakantieland Maleisie. Binnen de rubriek Vraag en Antwoord kun je al je vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Binnenkort: nieuwe versie Veelzijdig Maleisie

Veelzijdig Maleisië is de website waar dit forum onderdeel uit maakt. Geef hier tips of feedback.

Binnenkort: nieuwe versie Veelzijdig Maleisie

Berichtdoor Ilya » Do 11 September 2014 11:40

Komende week lanceer ik - na ruim 2 jaar eraan gewerkt te hebben - de nieuwe versie van Veelzijdig Maleisie.

Mogelijk is het forum als gevolg vanaf vrijdagmiddag minder bereikbaar. Mocht het forum niet toegankelijk zijn, wacht dan even een paar dagen met het plaatsen van je bericht. Ik verwacht dat alles uiterlijk dinsdag a.s. weer 100% werkt :).

Alvast veel plezier op de nieuwe website.
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Re: Binnenkort: nieuwe versie Veelzijdig Maleisie

Berichtdoor teun » Ma 06 Oktober 2014 22:54

Hoi Ilya,
Gefeliciteerd met je nieuwe site, ziet er goed uit!
Gr. Teun
teun
Ervaren Toerist

Re: Binnenkort: nieuwe versie Veelzijdig Maleisie

Berichtdoor slagsas » Wo 15 Oktober 2014 10:05

Wow! Het ziet er echt super uit.

De informatie die op je site stond was al erg uitgebreid en bruikbaar, maar nu ook nog eens prachtig vormgegeven.
De mooie plaatjes zorgen zeker voor het verhogen van de vakantievoorpret.

Mijn complimenten!
slagsas
Toerist

Terug naar Over de website Veelzijdig Maleisië