Reisaanbod

Welkom bij het reizigersforum van Veelzijdig Maleisie. Al vele jaren komen reizigers hier met vragen omtrent hun reis naar het prachtige vakantieland. In de rubriek Vraag en Antwoord kun je alle vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Ook kun je hier je reisplan delen, zodat anderen er input op kunnen geven. Mocht er ergens niet helemaal uitkomen, neem dan contact met ons op.

Een nieuw bericht publiceer je gemakkelijk door eerst de rubriek te kieze en vervolgens links bovenin op 'Nieuw onderwerp' te klikken. In het nieuwe scherm schrijf je de tekst en onderaan heb je verder nog de mogelijkheid om foto's aan je bericht toe te voegen (klik op 'Foto toevoegen'). Als je bericht gereed is voor publicatie druk je op 'Versturen'.

Mededeling

Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Vakantie Singapore en Maleisie

Net terug uit Maleisie? Hoe was jouw vakantie in Maleisie? Vertel het ons...Wat heb je allemaal gedaan en heb je nog leuke tips voor mede-reizigers?

Vakantie Singapore en Maleisie

Berichtdoor ritesh » Za 29 Juni 2013 23:49

Na een half jaar voorbereiding begint morgen (30 juni) eindelijk onze vakantie naar Singapore en Maleisië. Wij vliegen morgen vanuit Amsterdam via Zurich naar Singapore. Daar verblijven wij 3 dagen en vandaar uit reizen we per vliegtuig met fireflyz naar Maleisië. Ik hou jullie op de hoogte van onze reis.
ritesh
Ervaren Toerist

Re: Vakantie Singapore en Maleisie

Berichtdoor ritesh » Ma 01 Juli 2013 19:00

Wij zijn na een vlucht van 12 uur met swiss aangekomen in singapore.de vlucht was prima en de service ook.in singapore zijn we naar de bugismall geweest en naar de nightmarket.wat mij opvalt is dat de mensen hier heel behulpzaam zijn.morgen in de ochtend gaan we met de sightseeing bus singapore verkennen.het weer is prima hier.rond de 30 graden.

Groetjes uit singapore.
ritesh
Ervaren Toerist

Berichtdoor Ilya » Ma 01 Juli 2013 21:52

Heel veel plezier de komende periode! We zijn benieuwd naar de updates :)
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Berichtdoor Mandango » Di 09 Juli 2013 16:54

wauw super! Heel leuk ik blijf je posts zeker volgen! 30 graden is gelukkig goed te doen zeker in Singapore. Heel veel plezier en succes!
Traveling the world, makes you grow bigger
Gebruikers-avatar
Mandango
Toerist

Berichtdoor ritesh » Di 16 Juli 2013 06:53

Hoi hoi,sorry dat ik de afgelopen dagen niks van hneb laten horen.mijn telefoon dewd een beetje raar.kon niet inloggen op de site.maar anyway in singapore hebben wij de sightseeing tour gedaan.kost 33 dollar maar je ziet heel veel.in de middag zijn we gaan lunchen bij de marina bay mall.de foodcourt is geweldig.jammer dat we zoiets niet in nederland hebben.de marina. bay mall is fantastisch. Na de lunch zijn we weer in de sightseeing bus ingestapt om singapore verder te verkennen.in de avond zijn we naar de skypark van de marina bay sands gegaan.kost 20 dollar maar je krijgt waar voor je geld.fantastisch uitzicht vanuit de skypark over de skyline van singapore.heel mooi de verlichting.echt een aanrader om te doen.de volgende dag zijn we vanuit singapore naar kl gevlogen met fireflyz.prima vlucht gehad.vanuit subang met de taxi naar kl centrum gegaan.de rest volgt nog.ik zit momenteel op penang airport ga zo inchecken voor mijn vlucht naar langkawi.

Ilya als ik terug ben in ned schrijf ik een uitgebreidde verslag met foto's.
ritesh
Ervaren Toerist

Berichtdoor Mandango » Di 16 Juli 2013 09:39

Wauw ik krijg door die korte samenvatting alleen al helemaal zin om hetzelfde te gaan doen! Wat ziet dat er goed uit zeg!! Ik ben benieuwd naar die sightseeingtour in Singapore, dat staat namelijk al langer op mijn lijstje en ik vind 33 dollar opzich nog wel meevallen daar je aangeeft dat je echt waar voor je geld krijgt! Sowieso zijn dat soort dingen natuurlijk lang niet altijd goedkoop, meestal krijg je er ook echt wat voor terug! Super hoor! Veel plezier en succes nog! Groetjes Mandango
Traveling the world, makes you grow bigger
Gebruikers-avatar
Mandango
Toerist

Berichtdoor Ilya » Di 16 Juli 2013 09:44

Ik ga er vanuit dat ritesh de Hop-on, Hop-off heeft gedaan. Die kosten komen daar ook wel mee overeen. Dt is vooral super, omdat je overal kunt uitstappen, en de volgende bus weer kunt pakken (of later als je ergens ruim de tijd voor wilt nemen).

Een groot deel van de stad kan ook lopend verkend worden; met de metro kun je makkelijk zelf reizen, daar is de speciale bus niet voor nodig. Ik zou zelf direct starten met de bus, en dan bv later nog uitgebreid terug voor een bepaald gebied.

Btw. Sinds kort is het mooie (futuristische) Park at the Bay ook open. Erg mooie foto's van gezien. Ligt pal achter Marina Bay Sands. Zou ik zeker overwegen.

Verder is Marina Bay Mall leuk, maar volgens velen (incl me) nog maar een 'basic' mall :). Wel lekker relaxt sfeertje, maar de malls langs Orchard (bv ION of Central...) zijn toch voor velen wel het summum!

Have fun daar Ritesh. Een verslag zou leuk zijn :)
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Berichtdoor Anoe20 » Di 16 Juli 2013 14:56

Geniet van je vakantie ritesh!
Ben benieuwd naar je (verdere) vakantie ervaringen :wink:

Groetjes!
Anoe20
Toerist

Berichtdoor ritesh » Za 20 Juli 2013 07:13

Hoi allemaal,
We zijn nu in langkawi.we hebben een auto voor 5dgn gehuurd voor 200RM.we zijn vandaag naar de cable car geweest en naar de crockfarm.cable car was echt geweldig.fantastich uitzicht over langkawi.gisteren waren we naar eagle square.ook mooi hoor :-).ik heb van overal films gemaakt.ik ga ze uploaden op youtube en de linkjes zet ik in mijn verslag.we zitten nu in de cenang mall lekker koel.buiten is echt warm rond 35 graden.

Groetjes uit langkawi
ritesh
Ervaren Toerist

Berichtdoor Ilya » Za 20 Juli 2013 09:15

Klinkt goed hoor :). Langkawi is ook echt adembenemend mooi!

Ben je al op zoek geweest naar de watervallen? Temerun en Durian? Erg mooi allebei :).

Have fun daar!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Berichtdoor ritesh » Zo 21 Juli 2013 02:18

Hoi Ilya,
Wij waren vrijdag bij de watervallen.Echt adembenemend :-).Wij zijn ook naar mount raja geweest.fantastiche omgeving alleen jammer dat we niet veel konden zien omdat het mistig was.by the w ay onderweg naar de watervallen zijn wij langs de weg gestopt om een kokosnoot te nuttigen, erg lekker.wij hebben langs de weg diverse keren apen gespot :-). De rijstvelden in langkawi zien er heel mooi uit.helaas moeten we vandaag langkawi verlaten.we vliegen zometeen naar KL. Vandaag gaan we naar de batu caves.

Groetjes nog uit langkawi :-)
ritesh
Ervaren Toerist

Berichtdoor ritesh » Di 08 Oktober 2013 21:32

Wat foto's van onze vakantie
Bijlagen
vakantie Malaysia 2013 108.JPG
vakantie Malaysia 2013 215.JPG
View vanaf marina bay skypark
vakantie Malaysia 2013 097.JPG
Singapore
20130702_090557.jpg
Singapore
ritesh
Ervaren Toerist

Berichtdoor ritesh » Di 08 Oktober 2013 21:36

Kuala Lumpur
Bijlagen
vakantie Malaysia 2013 919.JPG
vakantie Malaysia 2013 940.JPG
20130703_140012.jpg
ritesh
Ervaren Toerist

Berichtdoor Ilya » Di 08 Oktober 2013 21:48

Mooie kiekjes. Brengt me meteen weer terug naar 'mijn stadsie' :)
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Berichtdoor ritesh » Di 08 Oktober 2013 23:19

Haha blijft gaaf. De rest van de pics volgt nog :)
ritesh
Ervaren Toerist

Terug naar Hoe beviel het?