Reisaanbod

Welkom bij het reizigersforum van Veelzijdig Maleisie. Al vele jaren komen reizigers hier met vragen omtrent hun reis naar het prachtige vakantieland. In de rubriek Vraag en Antwoord kun je alle vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Ook kun je hier je reisplan delen, zodat anderen er input op kunnen geven. Mocht er ergens niet helemaal uitkomen, neem dan contact met ons op.

Een nieuw bericht publiceer je gemakkelijk door eerst de rubriek te kieze en vervolgens links bovenin op 'Nieuw onderwerp' te klikken. In het nieuwe scherm schrijf je de tekst en onderaan heb je verder nog de mogelijkheid om foto's aan je bericht toe te voegen (klik op 'Foto toevoegen'). Als je bericht gereed is voor publicatie druk je op 'Versturen'.

Mededeling

Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Taman Negara met jonge kinderen?

Stel hier je vragen wanneer je van plan bent met de kids naar Maleisie te reizen.

Taman Negara met jonge kinderen?

Berichtdoor JudithJ » Vr 17 Oktober 2014 19:14

Hoi,
Ik hoor tegenstrijdige geluiden over wel of niet Taman Negara aandoen met jonge kinderen. Onze kinderen zijn 3 en 4 als we gaan. Is dat te doen? Of is bijvoorbeeld Lake Kenyir een beter alternatief?
Wie heeft hier ervaring mee?
Judith
JudithJ
Nieuw lid

Re: Taman Negara met jonge kinderen?

Berichtdoor JanW » Vr 24 Oktober 2014 04:57

Ik denk dat dat zeker te doen is! De meeste populaire wandeling naar bv de canopy walk is trouwens volledig van een houten wandelpad voorzien, dus niet al te moeilijk voor de kinderen!

Wat zouden de redenen zijn om niet naar Taman Negara te gaan? Er is uiteraard niet veel speciaals te doen voor de kinderen, maar als ze graag mee wandelen in de natuur en het leuk vinden om met een bootje van de ene kant van de rivier naar de andere te gaan en zo, waarom niet?

Lake Kenyir ken ik zelf niet, dus kan ik niet over oordelen. Hangt er ook van af waar je nog tussen twijfelt? Want uiteraard zijn er veel leukere bestemmingen in Malaysia voor de kinderen dan Taman Negara eigenlijk.

Jan
Ik woon en werk sinds 1 april 2012 in Maleisië!
JanW
Maleisiefiel

Re: Taman Negara met jonge kinderen?

Berichtdoor Ilya » Vr 14 November 2014 10:25

Ik denk dat Taman Negara prima geschikt is voor jonge kinderen, helemaal als je in Mutiara verblijft (dit ligt namelijk als enige resort binnen het natuurpark). Kenyir is ook prima geschikt; maar daar heb je nauwelijks toeristen. Ik denk dat Taman Negara leuker is.
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Vakantie met kinderen