Reisaanbod

Welkom bij het reizigersforum van Veelzijdig Maleisie. Al vele jaren komen reizigers hier met vragen omtrent hun reis naar het prachtige vakantieland. In de rubriek Vraag en Antwoord kun je alle vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Ook kun je hier je reisplan delen, zodat anderen er input op kunnen geven. Mocht er ergens niet helemaal uitkomen, neem dan contact met ons op.

Een nieuw bericht publiceer je gemakkelijk door eerst de rubriek te kieze en vervolgens links bovenin op 'Nieuw onderwerp' te klikken. In het nieuwe scherm schrijf je de tekst en onderaan heb je verder nog de mogelijkheid om foto's aan je bericht toe te voegen (klik op 'Foto toevoegen'). Als je bericht gereed is voor publicatie druk je op 'Versturen'.

Mededeling

Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

voor het eerst naar maleisie met 2 kinderen 1,5en 4 jaar

Stel hier je vragen wanneer je van plan bent met de kids naar Maleisie te reizen.

Re: voor het eerst naar maleisie met 2 kinderen 1,5en 4 jaar

Berichtdoor mounir » Zo 04 Augustus 2013 16:42

hoi hoi
bedankt voor je schema
ik ga ook alles met de vliegtuig doen
en ook ik ga na mijn vakantie in maleisie naar indonesie haha

ik ben er ook voor 90% uit hoe ik mijn vakantie ga benutten
Ilya een vraag aan jou : Ik wil graag weten of ik nou veel voordeliger uitkom als ik alles zelf regel, dus zelf de vluchten en een hotel boek dan dat ik dat via een reisorganisatie doe.
Ik denk het namelijk van veel, want ik heb een offerte aangevraagd en schrok best wel van de prijzen
mounir
Nieuw lid

Re: voor het eerst naar maleisie met 2 kinderen 1,5en 4 jaar

Berichtdoor Ilya » Zo 04 Augustus 2013 22:57

Als je het zelf regelt kan het voordeliger zijn maar dan moet je wel op het beste moment bepaalde onderdelen reserveren/boeken/vastleggen.

Bv. retourtickets zijn soms erg goedkoop tijdens speciale acties. Als je echter gebonden bent aan het hoogseizoen (juli/augustus) dan betaal je altijd de jackpot. Hetzelfde geldt voor de overnachtingen. Ter plekke duur, ver vooraf vaak veel goedkoper, helemaal tijdens speciale aanbiedingen.

De tours zijn tricky. Je kunt zelf naar bepaalde bestemmingen reizen/rijden, dan betaal je vaak niet eens ter plekke (entree oid). Wel dus voor de overnachtingen. In sommige gevallen gaat het om aardig wat werk om het geheel te plannen, dan is een georganiseerde tour soms net wat handiger. Ook dit kan je op best veel plekken (ook vooraf in NL) vooraf bestellen. Een reisbureau als Maleisieonline.nl/Indonesieonline.nl is bv een goed voorbeeld van een plek waar je ook losse trips (ze noemen het bouwstenen) kunt boeken. Erg handig, en ook erg populair. Deze losse tours zijn vaak van start tot einde volledig verzorgd. Je kunt het ook zelf allemaal regelen, en dan is het meestal iets goedkoper (ligt maar net aan het soort tour, de locatie, de mate van exclusiviteit etc).

Het voordeel van een georganiseerde reis is dat je vooraf en ter plekke geen/nauwelijks zorgen hebt, en ook minder tijd kwijt bent om alles zelf uit te zoeken.
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Vorige

Terug naar Vakantie met kinderen