Reisaanbod

Welkom bij het reizigersforum van Veelzijdig Maleisie. Al vele jaren komen reizigers hier met vragen omtrent hun reis naar het prachtige vakantieland. In de rubriek Vraag en Antwoord kun je alle vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Ook kun je hier je reisplan delen, zodat anderen er input op kunnen geven. Mocht er ergens niet helemaal uitkomen, neem dan contact met ons op.

Een nieuw bericht publiceer je gemakkelijk door eerst de rubriek te kieze en vervolgens links bovenin op 'Nieuw onderwerp' te klikken. In het nieuwe scherm schrijf je de tekst en onderaan heb je verder nog de mogelijkheid om foto's aan je bericht toe te voegen (klik op 'Foto toevoegen'). Als je bericht gereed is voor publicatie druk je op 'Versturen'.

Mededeling

Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

reisadvies september '12

Stel hier je vragen wanneer je van plan bent met de kids naar Maleisie te reizen.

reisadvies september '12

Berichtdoor Wiard » Wo 15 Augustus 2012 09:06

Hallo,

Wij gaan 8 september naar Maleisie met onze kleine van 1 jaar.
We hebben een route uitgestippeld en zijn benieuwd of dit een goede en mooie route is. De reis naar de perenthians staat vast en kan niet verschoven worden. Wij hebben daar afgesproken met vrienden.

Graag jullie advies?

Dusseldorf Dubia
Dubai Kuala Lumpur
Kuala Lumpur --
Kuala Lumpur Taman Negara
Taman Negara Tanah Rata
Tanah Rata Kuala Lumpur
Kuala Lumpur --
Kuala Lumpur Perentians (vliegen)
Perentians --
Perentians --
Perentians Kota Bharu (auto huur)
Kota Bharu Belum rainforest
Belum Rainforest --
Belum Rainforest Pangkor(of Langkawi of Penang)
Pangkor --
Pangkor Kuala Lumpur
Kuala Lumpur --
Kuala Lumpur --
Kuala Lumpur Dusseldorf
Wiard
Nieuw lid

Re: reisadvies september '12

Berichtdoor Ilya » Wo 15 Augustus 2012 13:02

Als dit programma een dag tot dag beschrijving is, denk ik zelf dat je wat kort verblijft in Taman Negara en Cameron Highlands....als het zo zie kom je aan, verblijf je daar 's nachts, en reis je de volgende dag weer door. Dat lijkt me wat gehaast, vooral met een kleine. In Belum blijven jullie wel lang genoeg (langer is natuurlijk altijd leuk). Misschien zou ik Taman Negara dan schrappen en dan het rondje KL -> Cameron Highlands -> Belum -> Perhentian -> KL doen. Dit kan dan prima met een huurauto (huren in KL, afleveren in Kota Bharu en vervolgens na Perhentian een vliegtuig naar KL).

Ik moet er wel bij zeggen dat sommige reizigers strakke reisplannen (met veel reizen) prima vinden, terwijl anderen dat niet prettig vinden en niet lekker tot rust komen tijdens hun vakantie.

Ik heb je andere bericht met vergelijkbare inhoud verwijderd, zodat er geen dubbele berichten op het forum staan....:)
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Vakantie met kinderen