Reisaanbod

Mededeling

Op het forum kun je terecht met al je vragen over het vakantieland Maleisie. Binnen de rubriek Vraag en Antwoord kun je al je vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

nederlands eten in kuala lumpur?

Makan staat centraal in Maleisie. Alles over restaurants en andere eetgelegenheden in Maleisie. Vertel waar je gegeten hebt en hoe het bevallen is.

nederlands eten in kuala lumpur?

Berichtdoor trekdrop » Za 29 Maart 2014 12:23

Ik ben nu even voor een weekend bij mijn zusje op bezoek en wil haar graag trakteren op nerderlands eten. Weet iemand een Nederlandse winkel of Nederlands restaurant.? Hoop dat ik snel wat hoor, weekend is bijna voorbij:-)
trekdrop
Nieuw lid

Re: nederlands eten in kuala lumpur?

Berichtdoor Ilya » Za 29 Maart 2014 22:58

Wat bedoel je met Nederlands eten?

Kroketten en frikandellen had je beter vanuit NL mee kunnen nemen :).

Er zijn geen Nederlandse winkels, en ook geen Nederlandse restaurants (weet niet helemaal wat je hieronder verstaat) in Kuala Lumpur...
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Berichtdoor k3ng » Za 26 Maart 2016 20:26

Koop gewoon wat aardappelen en een of andere kool of andijvie of zoiets en maak een stampotje met een gehaktbal.
k3ng
Toerist

Berichtdoor gvandenbosch » Do 31 Maart 2016 15:09

Laatst hoorde ik van een cafe vlakbij Bangsar LRT genaam DR.Inc
Die hebben Broodje kroket op het lunchmenu staan.

https://www.facebook.com/drincbangsar/p ... =3&theater

Ik ben er zelf nog niet geweest maar zit wel in de planning.
gvandenbosch
Toerist

Berichtdoor Ilya » Vr 15 April 2016 13:28

Ja. Ik hoorde laatst ook van een tentje in Bangsar. Een NL eigenaresse die idd broodjes kroket verkoopt. Ik dacht dat het Dr.Inc wel eens kon zijn, maar ik lees daar niks over die NL dame...dus wellicht is er nog een plek daar? :)
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Restaurants en andere eetgelegenheden