Reisaanbod

Mededeling

Op het forum kun je terecht met al je vragen over het vakantieland Maleisie. Binnen de rubriek Vraag en Antwoord kun je al je vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Aloft - Kuala Lumpur

Alles over het vinden van accommodatie in Maleisie. Bespreek hier de hotels, resorts, b&b's, guesthouses die je van plan bent te bezoeken of bezocht hebt.

Aloft - Kuala Lumpur

Berichtdoor k3ng » Di 13 September 2016 21:47

Onze reis in Maleisie afgesloten in KL. Omdat we met kinderen waren wilden wij perse een hotel met zwembad.

Het Aloft in KL is een nieuw hotel en dat merk je. Alles ziet er binnen nog spik en span uit. Het personeel is uitermate vriendelijk. Bij aankomst worden je tassen uit de taxi gehaald en op zo'n kar gezet. Voor ons was dat al een hele belevenis en de kinderen vonden dat ook geweldig. Bij het inchecken kregen wij een upgrade. Waarom geen idee, maar we mochten iedere dag de minibar plunderen.

Het hotel grenst aan KL Sentral. Dit maakt het erg makkelijk om de metro te pakken naar diverse bezienswaardigheden. Tevens zijn allerlei winkels makkelijk te bereiken en ligt little india op een steenworp afstand.

Het zwembad was op (meen ik) de 39ste verdieping. Erg mooi en wij waren vaak de enige in het bad. Vonden wij natuurlijk helemaal niet erg. Uitzicht is mooi, maar er ik zag onlangs dat er betere zijn. Echter was het zeker niet slecht!!

Wat ook niet verkeerd is, is dat de trein naar KLIA vlakbij zit. Het personeel bracht onze bagage naar de vertrekbalie van deze trein. Omdat we met Malaysia airlines vlogen konden we daar al onze bagage al inchecken. Deze zagen we in Amsterdam pas weer!! Erg prettig!!

http://www.aloftkualalumpursentral.com/
k3ng
Ervaren Toerist

Re: Aloft - Kuala Lumpur

Berichtdoor Ilya » Zo 16 April 2017 09:48

Hier mijn verslag: http://www.veelzijdigmaleisie.nl/hotels ... lumpur.htm

Wij vonden het een heerlijk hotel. Best goed betaalbaar en wat een ontbijt (onwerkelijk). Nu Sentral om de hoek en wij hadden er een huurauto waarmee je makkelijk overal naartoe rijdt. Superhotel!
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Re: Aloft - Kuala Lumpur

Berichtdoor k3ng » Di 04 Juli 2017 17:51

Mooie review Ilya! Zo heb ik het ook beleefd een mooi en prettig hotel wat goed bereikbaar is. Een goede uitvalsbasis om KL te verkennen.
k3ng
Ervaren Toerist

Terug naar Accommodatie: Hotels, Resorts en B&B's