Reisaanbod

Mededeling

Op het forum kun je terecht met al je vragen over het vakantieland Maleisie. Binnen de rubriek Vraag en Antwoord kun je al je vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Vuurvliegjes + Monkey Hill

Deel hier je tips met ons. Alle tips zijn welkom!

Vuurvliegjes + Monkey Hill

Berichtdoor k3ng » Vr 10 Februari 2017 23:27

Vorig jaar zijn wij naar Maleisie geweest en hebben daar de vuurvliegjes bij Kuala Selangor bezocht. Erg leuk om te zien, maar is uiteraard alleen in de avond en de tour duurt een kleine 45 minuten. Dicht in de buurt ligt monkey hill. Zoals de naam al doet vermoeden is het een heuvel met een mooi uitzicht waar apen zitten. Klik hier voor een artikel op tripadvisor
k3ng
Ervaren Toerist

Re: Vuurvliegjes + Monkey Hill

Berichtdoor David » Do 16 Februari 2017 08:49

Dat is een goede tip. Mijn zoontje zal dat waarschijnlijk wel leuk vinden. ;)
The Taste of Malaysia in Antwerp - http://www.facebook.com/satemaju
Gebruikers-avatar
David
Maleisiefiel

Berichtdoor Ilya » Zo 16 April 2017 09:42

Goeie tip :).

Wij vertrokken destijds al om 16.00 vanuit KL en kwamen precies voor etenstijd aan bij die rij met restaurantjes langs de rivier. Hier aten we eerst onze buik vol, voordat we naar de vuurvliegjes gingen. Werkte ook prima :)
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Berichtdoor Suzanne1977 » Di 25 Juli 2017 17:47

Hallo, mijn zoon en ik willen ook graag de vuurvliegjes bezoeken, maar ik weet niet zo goed hoe ik het vervoer moet regelen. En wel op een veilige manier...
Heeft iemand tips?
Suzanne1977
Nieuw lid

Berichtdoor Pahladsingh » Zo 30 Juli 2017 17:36

We zijn ook naar de vuurvliegjes geweest, maar vonden het nogal tegenvallen.
We zaten in een bootje met een groepje Chinezen die steeds naar een kant van de boot gingen.
Op zich is het aardig en zie je de vuurvliegjes, maar ik viond het de reis vanuit Kuala Lumpur het niet waard.
Je krijgt overigens wel de reddingsvesten en zonder eigen vervoer zou je een eigen taxi moeten regelen.
Pahladsingh
Nieuw lid

Berichtdoor Ilya » Do 03 Augustus 2017 10:46

Ik ben ooit ook bij de vuurvliegjes van Cherating geweest. Dat was een gave ervaring. De bevlogen man die het organiseert was echt superleuk en gaf enorm veel informatie. In Kuala Selangor lijkt het alsof ze niet zo heel veel geven om de paar losse toeristen, maar vooral blij worden van busladingen....

Ik vond het echter erg leuk..en je had wellicht beter een eigen boot kunnen vragen of afdwingen....desnoods net zo lang wachten tot je de enige bent...of voor dat bedrag later nog een keertje gaan als het rustiger is...
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Tips