Reisaanbod

Mededeling

Op het forum kun je terecht met al je vragen over het vakantieland Maleisie. Binnen de rubriek Vraag en Antwoord kun je al je vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Bus van Melakka naar KLIA2

Algemene rubriek voor alles dat met reizen te maken heeft. Twijfel je tussen meerdere landen? Andere vragen? Laat het ons hier weten.

Bus van Melakka naar KLIA2

Berichtdoor Marjan1963 » Za 16 Augustus 2014 22:14

Kan iemand mij vertellen hoe lang de bus erover doet van Melakka sentral naar KLIA 2? Mijn vliegtuig gaat om 14.05 u. Kan ik dan de bus van 09.30 nemen of is dat krap. Een bus eerder is 06.30 u. dus dat is wel erg vroeg. Alvast bedankt voor evt reacties.
Groet,
Marjan
Marjan1963
Nieuw lid

Re: Bus van Melakka naar KLIA2

Berichtdoor Jootje » Wo 03 September 2014 13:38

Poeh zou het niet precies weten, maar ik zou ruim de tijd nemen zodat eventuele vertragingen geen grote volgen zullen hebben
Jootje
Nieuw lid

Re: Bus van Melakka naar KLIA2

Berichtdoor JanW » Vr 26 September 2014 06:52

Nooit zelf genomen die bus, maar dat zal iets van 2u30 maximum duren. Nooit langer (tenzij er tussenstops zijn). Dus in feite kan je de bus om 9u30 nemen en op tijd in KLIA2 zijn. Tenzij je een worst-case denker bent, dan moet je een bus vroeger nemen, maar dan is het heel waarschijnlijk dat je een 4-5 uur op KLIA2 zit.
Overigens: KLIA2 heeft een redelijk groot shoppingcomplex, dus je gaat je zeker niet vervelen, je kan zelfs voor heel deftige massage gaan voor een uur of anderhalf :). Tegenwoordig gaan Maleisiers zelfs naar KLIA2 voor te shoppen in het weekend, niet voor te vliegen :)

Jan
Ik woon en werk sinds 1 april 2012 in Maleisië!
JanW
Maleisiefiel

Terug naar Reizen algemeen