Reisaanbod

Mededeling

Op het forum kun je terecht met al je vragen over het vakantieland Maleisie. Binnen de rubriek Vraag en Antwoord kun je al je vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Vervoer Taman Negara - Cameron Highlands

Algemene rubriek voor alles dat met reizen te maken heeft. Twijfel je tussen meerdere landen? Andere vragen? Laat het ons hier weten.

Vervoer Taman Negara - Cameron Highlands

Berichtdoor Colombiamama » Zo 27 April 2014 21:25

Hallo allemaal,

Wij gaan deze zomer naar Maleisië en ik heb de reis al wel redelijk in mijn hoofd (en deels geboekt) maar ik ben bang dat ik me verkijk op het vervoer.

Is Taman Negara - Cameron Highlands te doen (hoe lang doe ik daar over)? En hebben jullie tips vwb het vervoer? Auto huren? Taxi? Bus?

We hebben twee kinderen (9 en 12) bij ons.

Alvast hartelijk bedankt!

Groeten,
Nathalie
Colombiamama
Nieuw lid

Re: Vervoer Taman Negara - Cameron Highlands

Berichtdoor Colombiamama » Zo 27 April 2014 21:34

Ik zie trouwens dat je in een ander lijntje Han-travel aanbeveelt, wat is het juiste website-adres? Ik krijg er meerdere via Google.

Nogmaals hartelijk bedankt.

Groetjes,
Nathalie
Colombiamama
Nieuw lid

Re: Vervoer Taman Negara - Cameron Highlands

Berichtdoor maleisie2014 » Za 10 Mei 2014 07:35

goedemorgen,

Ik ben net terug uit Maleisie.
Wij hebben met ons zoontje van 6 een huurauto gehad en de weg vanaf Cameron Highlands naar Taman Negara (Kuala Tembeling opstapplaats boot) is heel goed te doen. Reisduur is ongeveer 3 uur en de weg is heel goed begaanbaar. De auto kun je daar tegen een kleine betaling laten staan om vervolgens de boot te pakken naar de jungle.

Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het graag,

Saskia
maleisie2014
Nieuw lid

Terug naar Reizen algemeen