Reisaanbod

Mededeling

Op het forum kun je terecht met al je vragen over het vakantieland Maleisie. Binnen de rubriek Vraag en Antwoord kun je al je vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Status Mutiara Burau Bay

Algemene rubriek voor alles dat met reizen te maken heeft. Twijfel je tussen meerdere landen? Andere vragen? Laat het ons hier weten.

Status Mutiara Burau Bay

Berichtdoor Ilya » Do 09 Januari 2014 10:02

Ik ontving enkele dagen terug een mailtje van een reiziger, maar die was vergeten haar mailadres in te voeren. Ik reageer daarom hier maar even.

De vraag: "Wij willen de laatste week van augustus as. met twee gezinnen naar Mutiara Burau Bay resort, maar het lijkt van de aardbodem verdwenen. Wie weet er wat van (of andere suggestie op Langkawi)?"

Ik heb het uitgezocht. De website en alle andere online uitingen zijn inderdaad verdwenen. Ik hoorde dat het resort aan LADA is verkocht (Langkawi Dev Board). Zij gaan het resort renoveren en mogelijk zelfs een compleet nieuw resort op het terrein bouwen. Ik denk dat het nog wel even zal duren eer het resort weer geopend is. Alternatieven genoeg op het eiland, maar weinig op zo'n toffe locatie (behalve de buren Berjaya Langkawi).

Wel jammer, wij kwamen altijd met groot plezier bij Mutiara, hoewel het resort wel te duur was geworden voor wat je ervoor terug kreeg...
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Reizen algemeen