Reisaanbod

Mededeling

Op het forum kun je terecht met al je vragen over het vakantieland Maleisie. Binnen de rubriek Vraag en Antwoord kun je al je vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Lake Kenyir

Algemene rubriek voor alles dat met reizen te maken heeft. Twijfel je tussen meerdere landen? Andere vragen? Laat het ons hier weten.

Lake Kenyir

Berichtdoor Jokarst » Za 03 Juni 2017 14:05

Ik zou heel graag 31 juli vanaf Taman Negara voor 2 dagen naar Lake Kenyir willen. Hoe kom ik daar vanuit Taman Negara of Jerantut. Wie weet daar een leuke accomodatie en hoe kom ik van Lake Kenyir naar de Perhentian. Alle tips zijn welkom.
Jokarst
Nieuw lid

Re: Lake Kenyir

Berichtdoor Ilya » Di 20 Maart 2018 11:46

Hi,

Ik denk dat dit niet zomaar kan. Je zou eventueel kunnen nagaan of een meerdaagse trail mogelijk is, maar ik heb mij ooit laten vertellen dat deze hike minimaal 6 nachten duurt.

Wat wel kan is om het hele natuurpark heenrijden. Als je een huurauto hebt kun je prima linksom via Gua Musang, of rechtsom via Kuantan. Reistijd is vergelijkbaar (zo'n 4/5 uur). De ingang van Kenyir ligt in het uiterste noorden, de hoofdingang van Taman Negara in het uiterste zuiden.....Vanaf Kenyir rij je makkelijk in 1/1,5 uur naar Kuala Besut. Je kunt de auto hier parkeren voor de boot naar Perhentian.....
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Reizen algemeen