Reisaanbod

Mededeling

Op het forum kun je terecht met al je vragen over het vakantieland Maleisie. Binnen de rubriek Vraag en Antwoord kun je al je vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Eerste keer maleisie, reisschema check 19 dagen

Algemene rubriek voor alles dat met reizen te maken heeft. Twijfel je tussen meerdere landen? Andere vragen? Laat het ons hier weten.

Eerste keer maleisie, reisschema check 19 dagen

Berichtdoor bartoow » Wo 29 Juni 2016 09:20

Hoi!

Na een tijdje lang op deze site van alles bekeken te hebben is het nu tijd om eens te laten zien wat jullie van ons reisschema vinden. Ik zal deze zomer (15 aug tot 3 sep, een kleine 3 weken) met twee vrienden naar Maleisie gaan. We zijn niet te meest ervaren 'backpackers', maar proberen toch alles zelf te regelen. Omdat we maar een beperkte tijd hebben, willen we zoveel mogelijk van te voren vast hebben staan (in ieder geval alle accommodaties, excursies kunnen ter plekke geregeld worden lijkt me?) zodat we hiermee wat tijd kunnen besparen.

Verder is dit pas het ruwe schema en vroeg ik me af of deze het meest efficiënt is, zijn er misschien dingen die we qua tijd te krap nemen of juist te ruim? Hebben we misschien interessante plekken totaal over het hoofd gezien, we horen het graag! :mrgreen:

Planning:
- 16 aug: aankomst KL om 15h.
- 17 aug: KL
- 18 aug: KL
- 19 aug: in de ochtend vroeg boot/taxi/bus naar Taman negara.
- 20 aug: Taman negara
- 21 aug: Taman negara
- 22 aug: Vroeg in de ochtend door naar cameron highlands
- 23 aug: Cameron highlands
- 24 aug: Cameron highlands
- 25 aug: In de ochtend door naar Penang
- 26 aug: Penang
- 27 aug: Penang
- 28 aug: Vlucht van Penang naar Kota Bharu, boot naar Perhentian Island
- 29 aug: Perhentian Island
- 30 aug: Perhentian Island
- 31 aug: Perhentian Island
- 01 sep: Terug naar KL.
- 02 sep: terug zijn in KL.
- 03 Sep: Terug vlucht 2:10h nachts.

Verder zijn we vooral een opzoek om wat actievere/avontuurlijke dingen te doen (en lekker eten natuurlijk), maar sluiten we graag de vakantie af met wat relaxen. Ook zijn we alle drie nog studenten, waardoor het budget niet al te toereikend is. Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes
bartoow
Nieuw lid

Re: Eerste keer maleisie, reisschema check 19 dagen

Berichtdoor David » Vr 01 Juli 2016 11:09

Dat is mijns inziens een heel realistisch reisschema. In KL en Penang hoef je nooit lang te zoeken naar lekker eten dat goed betaalbaar is. Kijk gewoon naar waar er veel locals zitten.
The Taste of Malaysia in Antwerp - http://www.facebook.com/satemaju
Gebruikers-avatar
David
Maleisiefiel

Re: Eerste keer maleisie, reisschema check 19 dagen

Berichtdoor bartoow » Vr 01 Juli 2016 12:42

Thanks voor de reactie! Dan ga ik langzaam eens wat accommodaties uitzoeken :)
bartoow
Nieuw lid

Terug naar Reizen algemeen