Reisaanbod

Welkom bij het reizigersforum van Veelzijdig Maleisie. Al vele jaren komen reizigers hier met vragen omtrent hun reis naar het prachtige vakantieland. In de rubriek Vraag en Antwoord kun je alle vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Ook kun je hier je reisplan delen, zodat anderen er input op kunnen geven. Mocht er ergens niet helemaal uitkomen, neem dan contact met ons op.

Een nieuw bericht publiceer je gemakkelijk door eerst de rubriek te kieze en vervolgens links bovenin op 'Nieuw onderwerp' te klikken. In het nieuwe scherm schrijf je de tekst en onderaan heb je verder nog de mogelijkheid om foto's aan je bericht toe te voegen (klik op 'Foto toevoegen'). Als je bericht gereed is voor publicatie druk je op 'Versturen'.

Mededeling

Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Kuching als uitvalsbasis?

Stel hier je vragen over Maleisië (en Borneo). Hier kun je ook je algemene (vakantie) vragen kwijt. Hier kun je jezelf ook voorstellen, en direct je eerste vraag stellen.

Kuching als uitvalsbasis?

Berichtdoor BrianV » Zo 02 Juli 2017 12:37

Ik ben bezig om het Borneodeel van onze reis te plannen. We willen heel erg graag de volgende dingen zien/doen:

- Orang opvang bezoeken(Semenggoh)
- Batang Ai NP
- Bako NP
- River cruise Kuching
- Damai Beach (2 dagen strand)

Nu kan ik niet zo goed vinden hoe de combinatie het best te maken is en of dat Kuching als goede uitvalsbasis kan dienen.

Dag 1: Aankomst Kuching (incl. river cruise)
Dag 2: Semenggoh 1/2 dag, door naar Bako NP?
Dag 3: Bako NP
Dag 4: Batang Ai
Dag 5: Batang Ai, Damai beach
Dag 6: Damai Beach
Dag 7: Damai Beach - Kuching - Kuala Lumpur

Is dit een reële planning? En wat zou ik vooraf al moeten regelen? Bezoek Batang Ai bijvoorbeeld makkelijk ter plaatse te boeken? Iemand een richtprijs voor die tour?
BrianV
Nieuw lid

Re: Kuching als uitvalsbasis?

Berichtdoor Ilya » Do 03 Augustus 2017 10:53

Alles behalve Batang Ai kan prima vanuit Kuching. Een resortje bij Damai Beach is wel zo leuk (deden wij ook). Semenggoh deden we vanaf Kuching, Bako vanaf Damai Beach. Batang Ai is een flink tochtje, wel een leuk avontuur. Ik ben niet bekend met lokale prijzen.
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Vraag en Antwoord