Reisaanbod

Welkom bij het reizigersforum van Veelzijdig Maleisie. Al vele jaren komen reizigers hier met vragen omtrent hun reis naar het prachtige vakantieland. In de rubriek Vraag en Antwoord kun je alle vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Ook kun je hier je reisplan delen, zodat anderen er input op kunnen geven. Mocht er ergens niet helemaal uitkomen, neem dan contact met ons op.

Een nieuw bericht publiceer je gemakkelijk door eerst de rubriek te kieze en vervolgens links bovenin op 'Nieuw onderwerp' te klikken. In het nieuwe scherm schrijf je de tekst en onderaan heb je verder nog de mogelijkheid om foto's aan je bericht toe te voegen (klik op 'Foto toevoegen'). Als je bericht gereed is voor publicatie druk je op 'Versturen'.

Mededeling

Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Singapore tijdens F1 races + reisschema

Stel hier je vragen over Maleisië (en Borneo). Hier kun je ook je algemene (vakantie) vragen kwijt. Hier kun je jezelf ook voorstellen, en direct je eerste vraag stellen.

Singapore tijdens F1 races + reisschema

Berichtdoor _e_l_i_n_e_ » Di 09 Mei 2017 21:22

Wij gaan in september (met kindje van 1,5) naar Maleisie en Singapore. In onze planning vallen onze 3 dagen in Singapore precies tegelijk met de F1. Ik zag dat de hotelprijzen precies die dagen ook omhoog schieten, maar dat is even niet anders. Echter vroeg ik mij af of we wel nog steeds de highlights kunnen bezoeken of dat er heel veel afgesloten is voor de races.. Ook zou het niet fijn zijn als het HEEEL druk is i.v.m. met ons zoontje.

Weet iemand hier meer over of heb je enig idee hoe we hier achter kunnen komen? Ik ben flink aan het puzzelen geslagen, maar het lukt mij niet om de planning zo te draaien dat we Singapore op een andere datum kunnen doen. We zouden Singapore en Malakka ook nog kunnen omwisselen voor Kuching.. keuzes!!

Mocht je nog een idee hebben hoe we het schema kunnen omgooien.. dit is het schema nu:

9 september dag 1: Amsterdam - Kuala Lumpur
10 september dag 2: Aankomst Kuala Lumpur
11 september dag 3: Kuala Lumpur
12 september dag 4: Kuala Lumpur - Malakka
13 september dag 5: Malakka
14 september dag 6: Malakka
15 september dag 7: Malakka - Singapore
16 september dag 8: Singapore
17 september dag 9: Singapore - Penang (vliegen)
18 september dag 10: Penang
19 september dag 11: Penang
20 september dag 12: Penang
21 september dag 13: Penang - Cameron highlands
22 september dag 14: Cameron highlands
23 september dag 15: Cameron highlands - Kota Bharu
23 september dag 16: Kota Bharu - Perhentian
24 september dag 17: Perhentian
25 september dag 18: Perhentian
26 september dag 19: Perhentian
27 september dag 20: Perhentian - Kota Bharu - Kuala Lumpur (vliegen)
28 september dag 21: Kuala Lumpur
29 september dag 22: Kuala Lumpur
30 september dag 23: Kuala Lumpur - Amsterdam
_e_l_i_n_e_
Nieuw lid

Re: Singapore tijdens F1 races + reisschema

Berichtdoor Ilya » Do 03 Augustus 2017 10:48

Volgens mij moet alles gewoon open zijn. Wel zijn een hoop wegen afgesloten en moeten taxi's etc vaak omrijden. Tijdens de racedagen zelf zijn natuurlijk ook een hoop belangrijke straten afgesloten, in een aantal gevallen ook de straten waar de shopping malls langs liggen...
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Vraag en Antwoord