Reisaanbod

Welkom bij het reizigersforum van Veelzijdig Maleisie. Al vele jaren komen reizigers hier met vragen omtrent hun reis naar het prachtige vakantieland Maleisië. In de rubriek Vraag en Antwoord kun je alle vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Ook kun je hier je reisplan delen, zodat anderen er input op kunnen geven. Mocht er ergens niet helemaal uitkomen, neem dan contact met ons op.

Een nieuw bericht publiceer je gemakkelijk door eerst de rubriek te kieze en vervolgens links bovenin op 'Nieuw onderwerp' te klikken. In het nieuwe scherm schrijf je de tekst en onderaan heb je verder nog de mogelijkheid om foto's aan je bericht toe te voegen (klik op 'Foto toevoegen'). Als je bericht gereed is voor publicatie druk je op 'Versturen'.

Mededelingen

Naast het forum is er tevens een besloten Facebook groep genaamd 'Vrienden van Maleisië' waar je terecht kunt met vragen en opmerkingen. Naast reizigers zijn hier ook expats actief, die vaak actuele tips en informatie delen met de rest van de community. Als je over een Facebook account beschikt is dit een zeer handige manier om je reisgerelateerde vragen aan ons te stellen.

Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Malindo Air

Stel hier je vragen over Maleisië (en Borneo). Hier kun je ook je algemene (vakantie) vragen kwijt. Hier kun je jezelf ook voorstellen, en direct je eerste vraag stellen.

Malindo Air

Berichtdoor k3ng » Di 29 Maart 2016 22:33

Goedenavond allemaal,

Ik heb in september vorig jaar een 4 tal tickets gekocht bij Malindo Air. Betaald met credit card en alle bevestigingen ontvangen. Ook kon ik destijds mijn booking online bekijken via de site van Malindo. Echter vandaag niet meer. Ik ga naar dezelfde site en vul de gegevens in die ik destijds in de mail heb ontvangen en waarmee ik ook al eerder heb ingelogd.

Wat ik ook probeer ik krijg op de site de melding dat mijn booking niet gevonden kan worden. Iemand hier ervaring mee? Zou vervelend zijn als de vlucht geannuleerd is en ik mijn geld kwijt ben.

Ik heb al een mail naar Malindo gestuurd. Het is nog even wachten op antwoord van hun kant.
k3ng
Ervaren Toerist

Re: Malindo Air

Berichtdoor Ilya » Vr 15 April 2016 12:42

Al wat gehoord? Ik neem aan dat je wel een bevestiging van je boeking hebt gekregen na de boeking?
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Berichtdoor k3ng » Di 13 September 2016 21:47

Bleek dat men bezig was met een nieuw bookings/reserveringssysteem. Bleek een bekend probleem. Heeft geen invloed gehad op onze tickets. Vlucht was prima.
k3ng
Ervaren Toerist

Berichtdoor Ilya » Do 15 December 2016 10:49

Gelukkig maar. Dat zou wat zijn :)
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Vraag en Antwoord