Reisaanbod

Welkom bij het reizigersforum van Veelzijdig Maleisie. Al vele jaren komen reizigers hier met vragen omtrent hun reis naar het prachtige vakantieland. In de rubriek Vraag en Antwoord kun je alle vragen stellen. Laat ons achteraf weten hoe het beviel, of deel tips met de andere forumgebruikers. Ook kun je hier je reisplan delen, zodat anderen er input op kunnen geven. Mocht er ergens niet helemaal uitkomen, neem dan contact met ons op.

Een nieuw bericht publiceer je gemakkelijk door eerst de rubriek te kieze en vervolgens links bovenin op 'Nieuw onderwerp' te klikken. In het nieuwe scherm schrijf je de tekst en onderaan heb je verder nog de mogelijkheid om foto's aan je bericht toe te voegen (klik op 'Foto toevoegen'). Als je bericht gereed is voor publicatie druk je op 'Versturen'.

Mededeling

Let op: niet iedereen ontvangt de bevestigingsmail na registratie. Stuur ons een e-mail zodat we je account meteen kunnen activeren.

Oproep

Stel hier je vragen over Maleisië (en Borneo). Hier kun je ook je algemene (vakantie) vragen kwijt. Hier kun je jezelf ook voorstellen, en direct je eerste vraag stellen.

Oproep

Berichtdoor Ilya » Do 04 Juli 2013 07:29

Hoi,

Ik werk momenteel aan een nieuw ontwerp van Veelzijdig Maleisie. Het laatste ontwerp dateert alweer uit 2007.

Ik heb over de jaren enorme hoeveelheden mooie foto's gemaakt, die ik op de site gebruik. Echter, soms zat het weer tegen, en ook ben ik (domdom) een paar keer wat foto's verloren. Een aantal locaties hebben we simpelweg nog niet bezocht.

Een oproep aan iedereen die naar Maleisie is geweest en het land een warm hart toedraagt: ik ontvang graag wat foto's om op de site te gebruiken.

Mailen kan naar [email protected]. Ik kan de foto's ontvangen via dropbox, wetransfer of gewoon via mail.

Verder een dringend verzoek om leuke reisverslagen. Ik publiceer graag meer reisverslagen, zodat onze bezoekers leuke reisverhalen kunnen nalezen op de website. Het leuke is dat het hierbij vaak om de meest uiteenlopende reizen gaat, nieuwe bezoekers hebben er veel aan.

Alvast hartelijk dank.

Groet,

Ilya
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Re: Oproep

Berichtdoor Kelder87 » Di 23 Juli 2013 11:15

Als we terug zijn vanuit Maleisië (27-08 tot 13/09) zal ik zeker foto's toesturen. Misschien zit er ook wel een reisverslag in :-)..

Heb erg veel aan dit forum gehad bij het samenstellen van mijn reis, dus wil graag wat terug doen!

Groetjes
Kelder87
Nieuw lid

Berichtdoor Ilya » Di 23 Juli 2013 11:59

Zou leuk zijn :). Alles is welkom :). Heel veel plezier alvast!

Hier druk bezig met het nieuwe ontwerp. Komt aardig wat bij kijken, zal nog wel wat maanden duren eer het online is. Streven is het geheel rond Kerst op te leveren (precies op tijd voor het nieuwe vakantieseizoen).
Schrijf je op je eigen website, je reisblog, facebook of twitter over je reis door Maleisie? Neem dan een linkje op naar Veelzijdig Maleisie. Dank!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Berichtdoor IngeD » Ma 02 September 2013 15:34

Ik ben nu de foto's aan het 'opkuisen', en dan komen er ook wel een aantal jou richting uit!
IngeD
Toerist

Berichtdoor Ilya » Ma 02 September 2013 22:06

Zou super zijn :). Ben benieuwd!!!
Gebruikers-avatar
Ilya
Administrator

Terug naar Vraag en Antwoord